Nederlands > Schriftelijk onderwijs
Hieronder staan doelen die door gebruikers zijn aangemaakt in de categorie Nederlands > Schriftelijk onderwijs. Je kunt deze doelen aanvullen en beoordelen. Goed geformuleerde doelen worden opgenomen in Lespret.
Dit lesdoel heeft nog geen omschrijving. Je kunt hieronder meehelpen aan de volledigheid door een omschrijving toe te voegen.
Ingezonden lesdoelen
Verhalen - Boekoriëntatie - Groep 1, 2Lesdoel ingezonden door Els op 05-09-2016Er is nog geen omschrijving voor dit lesdoel. Help mee door feedback te geven. |
|
Verhalen - Verhaalbegrip - Groep 1, 2Lesdoel ingezonden door Els op 05-09-2016Er is nog geen omschrijving voor dit lesdoel. Help mee door feedback te geven. |
|
Verhalen - Functioneel lezen - Groep 1, 2Lesdoel ingezonden door Els op 05-09-2016Er is nog geen omschrijving voor dit lesdoel. Help mee door feedback te geven. |
|
Verhalen - Leesplezier - Groep 1, 2Lesdoel ingezonden door Els op 05-09-2016Er is nog geen omschrijving voor dit lesdoel. Help mee door feedback te geven. |
|
Informatie - Achterhalen in informatieve en instructieve tekstenLesdoel ingezonden door op 09-11-2016De leerlingen leren informatie te achterhalen in informatieve en instructieve teksten, waaronder schema's, tabellen en digitale bronnen. |
|
Schrijven - Informeren, instrueren & overtuigenLesdoel ingezonden door op 09-11-2016De leerlingen leren naar inhoud en vorm teksten te schrijven met verschillende functies, zoals: informeren, instrueren, overtuigen of plezier verschaffen. |
|
Informatie - Informatie en meningen ordenenLesdoel ingezonden door op 09-11-2016De leerlingen leren informatie en meningen te ordenen bij het lezen van school- en studieteksten en andere instructieve teksten, en bij systematisch geordende bronnen, waaronder digitale... |
|
Informatie - Meningen vergelijken en beoordelenLesdoel ingezonden door op 09-11-2016De leerlingen leren informatie en meningen te vergelijken en te beoordelen in verschillende teksten. |
|
Schrijven - Schrijven van een brief, verslag, formulierLesdoel ingezonden door op 09-11-2016De leerlingen leren informatie en meningen te ordenen bij het schrijven van een brief, een verslag, een formulier of een werkstuk. Zij besteden daarbij aandacht aan zinsbouw, correcte spelling, een... |
|